• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 19 آبان 1398
کد مطلب : 87206
+
-

مولوی، راسته  حبوبات و موادغذایی

   اگر می‌خواهید با خرید بهتر و ارزان‌تر مواد غذایی، اندکی از هزینه‌های مصرفی خانوارتان کم کنید یا اهل بنکداری و تامین عمده مایحتاج زندگی در فواصل مختلف هستید، باید سری به مراکز عمده‌ عرضه این محصولات بزنید که علاوه بر عمده‌فروشی، به‌صورت خرد نیز این اقلام را عرضه می‌کنند. راسته بازار خیابان مولوی یکی از این مراکز است.
    در بورس بازار موادغذایی و حبوبات خیابان مولوی می‌توانید علاوه بر خرید عمده مواد غذایی انواع حبوبات، برنج، روغن، نوشیدنی و... را با قیمت و کیفیت مناسب‌تری نسبت به خرده‌فروشی‌های سطح شهر تامین کنید.
   شهرت اصلی این راسته بازار به عرضه انواع حبوبات، بقولات، مواد خوراکی و نوشیدنی و کالاهای اساسی و مزیت اصلی این راسته بازار تعداد مغازه‌های عمده‌فروشی است که دلیل اصلی پایین‌بودن نسبی قیمت‌ها نسبت به مغازه‌های خرده‌فروشی سطح شهر است.
   اگر اهل گشت‌و‌گذار هستید در این محدوده می‌توانید علاوه بر خرید حبوبات و مواد غذایی در محدوده مولوی، از بورس انواع ظروف آشپزخانه، سطل زباله و ظروف یک‌بارمصرف، دوچرخه و موتور، لوازم و قطعات دوچرخه، لبنیات و.. نیز دیدن یا خرید کنید.
   با توجه به قرار گرفتن این راسته بازار در محدوده اصلی طرح ترافیک و مشکلات تامین جای پارک، بهترین گزینه برای رفت‌وآمد و خرید با آرامش بیشتر، استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، به‌خصوص مترو، اتوبوس و تاکسی است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید